Autodialer

Μέσω της υπηρεσίας Autodialer σας δίνεται η δυνατότητα να στείλετε ηχογραφημένα μηνύματα στα σταθερά και κινητά τηλέφωνα των πελατών σας. Μέσα από τα διαφορετικά είδη καμπάνιας, διαφοροποιούνται και οι επιλογές του πελάτη σας, ο οποίος μπορεί να καλέσει απευθείας στη γραμμή της επιχείρησής σας, να αφήσει ηχογραφημένο μήνυμα ή να συμμετάσχει σε δημοσκόπηση, πατώντας ένα πλήκτρο από τη συσκευή του, άμεσα με την κλήση που θα δεχθεί.

Μόλις ξεκινήσετε την καμπάνια σας, το σύστημα θα αρχίσει να καλεί τις επαφές σας ανά μεγάλες ομάδες. Κάθε απόπειρα κλήσης καταγράφεται και όλες οι πληροφορίες είναι άμεσα διαθέσιμες. Για τις κλήσεις που δεν απαντήθηκαν το σύστημα προσπαθεί να καλέσει εκ νέου μετά από 4-5 ώρες. Εάν κάποιος σας καλέσει επειδή είδε τον αριθμό σας στις αναπάντητες κλήσεις, το σύστημα θα μεταδώσει το ηχογραφημένο σας μήνυμα.
Μόλις ολοκληρωθεί η καμπάνια θα λάβετε λεπτομερή αναφορά και στατιστικά για κάθε κλήση που έχει πραγματοποιηθεί.


Για να ξεκινήσετε την πρώτη σας καμπάνια, θα χρειαστεί να ακολουθήσετε την εξής διαδικασία:


  1. Εισάγετε τις επαφές σας σε μία ή περισσότερες ομάδες του Τηλεφωνικού Καταλόγου (το μόνο απαραίτητο στοιχείο είναι ο τηλεφωνικός αριθμός, ενώ κάθε άλλη πληροφορία για τις επαφές την εισάγετε στον Τηλεφωνικό Κατάλογο προαιρετικά).
  2. Αγοράστε τα Credits που είναι απαραίτητα για την καμπάνια σας.
  3. Δημιουργήστε, ανεβάστε ή ηχογραφήστε το μήνυμα σας.
  4. Επιλέξτε «Καμπάνια Autodialer», συμπληρώστε τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή των φωνητικών μηνυμάτων και πατήστε Αποστολή.